TWOJA PRZEGLĄDARKA JEST NIEAKTUALNA.

Wykryliśmy, że używasz nieaktualnej przeglądarki, przez co nasz serwis może dla Ciebie działać niepoprawnie. Zalecamy aktualizację lub przejście na inną przeglądarkę.

 

Zespół Napędu Elektrycznego, Energoelektroniki i Elektromobilności

Badania

Prowadzimy badania w zakresie:

  • Estymacji zmiennych stanu i parametrów
  • Napędów bezczujnikowych
  • Napędów elektrycznych z silnikami prądu stałego
  • Napędów elektrycznych z silnikami prądu przemiennego
  • Napędów o zwiększonym stopniu bezpieczeństwa
  • Projektowanie i prototypowanie przekształtnikowych napędów AC i DC
  • Systemy detekcji i kompensacji uszkodzeń maszyn i napędów elektrycznych
  • Systemów energoelektronicznych i napędowych w elektromobilności
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w zastosowaniach diagnostycznych i napędowych

Aktualności:

Pracownik Zespołu ZNEEE z tytułem naukowym Profesora nauk Inżynieryjno Technicznych w dyscyplinie Automatyka, Elektrotechnika i Technologie Kosmiczne.

Data: 14.01.2025

Ważna chwila dla Zespołu Napędu Elektrycznego, Energoelektroniki i Elektromobilności – dr hab. inż. Mateusz Dybkowski, członek naszego zespołu, otrzymał tytuł profesora w dyscyplinie Automatyka, Elektrotechnika i Technologie Kosmiczne.więcej

PRELUDIUM 23

Data: 04.12.2024

Pani mgr inż. Kamila Jankowska otrzymała finansowanie w ramach konkursu PRELUDIUM 23. Tytuł projektu „Zastosowanie metod głębokiego uczenia do detekcji, klasyfikacji i kompensacji uszkodzeń czujników pomiarowych w układzie sterowania silnikiem PMSM"więcej

Naukowcy zespołu w gronie TOP 2% na świecie.

Data: 10.03.2024

Dwóch naukowców z zespołu ZNEEE znalazło się w globalnym rankingu TOP 2% najczęściej cytowanych badaczy, opracowanym przez Uniwersytet Stanforda, Elsevier oraz SciTech Strategies. Ranking uwzględnia indeks Hirscha, liczbę cytowań etc.więcej

PRELUDIUM 22

Data: 15.03.2023

Pan mgr inż. Mateusz Krzysztofiak otrzymał finansowanie w ramach konkursu PRELUDIUM 22 finansowanego przez NCN. Tytuł projektu „Modelowanie i diagnostyka łożysk tocznych stosowanych w silnikach synchronicznych z magnesami trwałymi”.więcej

Hybrid ElectriC regional Aircraft distribution TEchnologies

Data: 24.01.2023

Politechnika Wrocławska uczestniczy w międzynarodowym projekcie HECATE, który ma na celu opracowanie samolotu hybrydowo-elektrycznego. Badania prowadzone przez Wydział Elektryczny i Wydział Geoinżynierii.więcej

Politechnika Wrocławska © 2025